Zawsze fascynowałem się grafikami przedstawiającymi powtarzający się element. Robiłem wiele podejść do tego typu prac i myślę, że Red Balls jest najbardziej udane. Inspiracje czerpałem od jednego z moich ulubionych grafików - Jeffie Pattonie.

Pracę wykonałem w programie 3ds max 2009 na silniku MentalRay. Starałem się wykonać obraz, który będzie posiadał docelowa jakość, kontrasty i kolorystykę już w oknie frame buffera maxa - wykonałem praktycznie znikoma postprodukcję. To była swego rodzaju nauka możliwości silnika MentalRay: Na renderze zauważycie DOF oraz bardzo ciekawy camera shader - Glare, dający atrakcyjnie wyglądające bliki świetlne. Materiał na kulkach to car paint z drobinkami metalu, które nadały bardzo realistycznego efektu lakieru. Mam nadzieje, że ta prosta praca przypadnie wam do gustu :) Po kliknięciu na poniższa grafikę można zobaczyć pełną rozdzielczość.

red balls

stopka